четвъртък, 13 март 2014 г.

Тунизийски ветрилообразен шал/ Tunisian wingspan shawl

Преди време изплетох един вид ветролиобразен шал на 1 кука, но много ми се искаше да направя и с тунизийско плетене.

Харесах проект в raverly на Amy Depew и не съм се отказала, но този, който почнах, е малко по-различен, макар и също ветрилообразен.

Вълната е 100% студена вълна, меланж - ще видите на снимките, а модела и плетенето са с помощта на www.redaktionhug.de.

Засега работата напредва, макар принципно да не обичам да върша само едно нещо и затова плета едновременно и други неща. Въпреки че се зарекох преди време докато не свърша едно, да не почвам друго...и го спазвам в разумни за мен граници :)

Много ме човърка факта, че не успях всичко това да го покажа на майка ми, щеше много да ги хареса и си я представям какво щеше да направи и каже...Да, знам какво значи всичко това, но си е факт. Раната ми е прясна. А плетенето ме успокоява.





Проекта в http://ravel.me/irshad/tw2

Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop