сряда, 26 март 2014 г.

Пролет у дома

От една страна обичам да ми подаряват цветя - вероятно като всеки човек, който външно да показва нежелание да получава цветя, вътрешно се радва на вниманието и красотата.
От друга страна - чистосърдечно обичам :)
Да, не обичам и по друга причина - не обичам да изхвърлям цветя, а когато увяхнат какво да ги правя?!
Камал се е научил от майка ми, Бог да я прости, да ми подарява всякакви цветя! Почти всеки път, когато се прибере от училище или игра, ми носи цветя - всякакви!
Преди време ме изненада с една кутия от обувки, пълна с туфи игличини с корените!
Ей това ми хареса!
ВЕднага ги пресадих в голяма саксия и отделно един корен в по-малка, а имаше и корен теменужки - тях сложих в друга саксия.
Та сега пролетта е и у дома...




Спатифилумът цъфти от доста време вече!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop